Atât de viu

De ce îmi este dor tu n-ai să știi vreodatăgethumb

Că ai plecat atunci când nu era să pleci

Iar din anotimpul care venea îndată

Tu ai furat să-mi dai doar țurțurii cei reci

 

În somn mi s-a ivit ușor o adiere

Asemeni unei palme ea m-a pălmuit

N-am știut cât doare o astfel de durere

Eu n-am crezut că-n vise poți să fii rănit

 

Iarna e târzie și nu-și mai cerne fulgii

Eu mă voi topi și voi pleca-n avaluri

Numai primăvara ascultă glasul rugii

Dar nu-i prea târziu să cred în idealuri

 

Iar  de-ți va fi sete, te rog să cați izvorul

Care potolește setea pe vecie

Când vei pleca fruntea, în el să îți vezi dorul

Ce-a murit cândva, dar azi e apă vie

Lasă un răspuns

