Și îngeri am …

În fiecare seară coboară către minetimthumb

Să îmi vegheze somnul cel inundat de alb

Un înger ce-n aripi te ascunde pe tine

El vine și îmi ține în ierni obrazul cald

 

Ca un copil cuminte se așează pe pernă

Și-ar asculta povestea pe care eu o știu

Iar noaptea ce se lasă ne învelește-n beznă

Nu este timp de basme că afară-i târziu

 

El îmi aduce-n casă o liniște dorită

Iar glasul lui celest ascunde armonia

Divinul știe bine că viața mi-i sortită

Din cer să-mi cadă îngeri să simt eu bucuria

 

Iar către dimineață se înalță în ceruri

Și îmi lasă pe pernă o pană, dar nu știu

De se va-ntoarce iar l-alint în mii de feluri

Și-n fiecare seară o poezie-i scriu.

Lasă un răspuns

