Distanțele … iubesc

Eu nu am crezut vreodatătumblr_static_tumblr_static_filename_640

Că distanța va uni

Sufletele laolaltă

Și că-n veci se vor iubi

 

Dar și de această dată

Soarele mi-a răsărit

Îmbrăcându-mă în rază

Veșmântul celui iubit

 

Și cuprins de-o sete mare

Buza ta mi-a potolit

Arșița aceasta care

Pe noi nu ne-a despărțit

 

Ai venit în ceasul serii

Încet, nu m-ai tulburat

Nu ai vrut ca să mă sperii

Și vis  m-ai sărutat

 

Iar bătrâna cardiacă

A săltat și m-a trezit

A bătut precum o toacă

Ritmurile ne-au unit

 

Și-am simțit cum mai respiră

Pieptul tău lângă al meu

Știu că tu îmi ești departe

Dar aproape-mi ești mereu

Lasă un răspuns

