Cinci

Astăzi nu e luni, dar e întâicinci1

Aș vrea să îmi fii la căpătâi

Sunt pustiit doar de noiembrii

Alerg prin păduri ca și cerbii

 

Și ziua care a mai trecut

E  prinsă în cui pe un sărut

Că numeralul acesta doi

Nu-l putem număra amândoi

 

Și uite-ne ajunși și în trei

Iubirea nu-i joc. Vrei ori nu vrei

Te port în suflet și-n al meu gând

Cuprind în brațe întreg pământ

 

Dar după trei știi vine patru

Eu nu-s un rol, nu sunt un teatru

Trăiesc aici o realitate

Ce însă pe noi ne desparte

 

Și  ziua când ne-am cunoscut

Pecetluită-i cu un sărut

Spune de ce nu vrei să învingi

Să mă iubești ca-n ziua de cinci

Lasă un răspuns

