Oraș fatal

Departe ești te caut și sub pașis1-220-t1

Atât de frig îmi este fără tine

Iar toți ghețarii s-au mutat la mine

Și vânturile toate vin din Iași

 

La mine teiul nu mai este tei

Și simt în ceai gust de singurătate

Acest oraș mi te-a trimis departe

Fărâmă din mine n-ai vrut să iei

 

Și acest trai tâlhar și de negoț

Ce îl respir în fiecare seară

Îmi face gura dulce mai amară

Când număr plopii și îmi ies cu soț

 

Crăciunul mi-a adus deja cadou

Și-o să-l desfac, să știi, dar fără tine

E o Golgotă-ntre tine și mine

Sau dealul care urcă spre Copou

 

Și mie mi-a rămas să număr pași

Să îi adun pe toți până la tine

Cum adună polenul doar albine

Dar primăvara e târzie-n Iași

Lasă un răspuns

