Radiologiile iubirii

Eu aș chema toți medicii din lumeheart

Să îmi trateze boala ce o am

Dar nu știu ei dacă ar putea spune

Ce vifore îmi bat acum în geam

 

Și înghețat de rănile iubirii

În mine sentimentele nu mor

Când ești bolnav aceasta-i legea firii

Să îți trateze boala un doctor

 

În lumea armoniilor uitate

Nu cred că pot privi înainte

Dar te-aș răpi din rezidențiate

Să te așez în mine cuminte

 

Cu tine să clădesc altare sfinte

Să dăinuiască doar pentru vecii

De ele să ne aducem aminte

Când preoți vor sluji la cununii

 

Dar gerul bate-n sufletul sălbatic

Acest bolnav ce e îmbolnăvit

De ce cu sentimentul ăst cromatic

Pe mine medice tu m-ai rănit ?

 

Eu am crezut că ești un leac de bine

De ce m-ai înșelat atâta timp

Și peste toate acuma îmi vine

Să te blestem c-un bolnav anotimp

 

De ești bolnav, îți pot fi vindecare

Și medicii sunt bolnavi uneori

Iar antidotul pentru nepăsare

E-n inima ce-o ai la subțiori

 

Dar de nu poți să vezi ce e în mine

În acest trup, de-a pururi un olog

Eu sfatul meu îl îndrept către tine

Te rog consultă și un radiolog.

 

 

 

Lasă un răspuns

