Misogin

M-am săturat de rasa femininăimages

Acesta-i jurământul meu ateu

Femeia s-a crezut un Dumnezeu

Dar ea e oful care te termină

 

Nu cred că are rost vreo tămâiere

Are pe dânsa destule fumuri

De-o pui la zid în fața unor tunuri

Apreciază astă mângâiere

 

Decât să îmi încarc și conștiința

Mai bine mă răsfăț, mai beau un vin

Voi fi catalogat ca misogin

Și nu îmi voi primi recunoștința

 

Îți scriu acestea rasă feminină

Nu-ți mai permit, nu vreau sa mai împroști

Veninul tău către bărbații proști

O Evă ! Transformată în felină

 

Învață să iubești cum știu bărbații

Nu spun c-ar fi ei superlativul

Dar dă-le tu femeie motivul

Și-ți vor aduce marea și Carpații

 

Dar nu vei înțelege ‘ceste rânduri

Că rima mea nu te-a încununat

De nu mă crezi, te rog, fă-te bărbat

Sau cel puțin măcar să cazi pe gânduri…

Un comentariu la “Misogin

  1. Ștefan spune:

    Faine rime, bravo 😉

Lasă un răspuns

