Octombrie iubind …

Octombrie-mi cobori o dimineațătoamna-in-dulcele-stil-moldovenesc-poza-8-30289x1024

Cu raze ce de soare se ascund

În mine doar săgeți de arc pătrund

Ce mă trezesc din moarte la viață

 

În fiecare ceas îmi cerni doar frunze

Să mă-nvelească spre a fi mai cald

Tu știi prea bine că în mine ard

Dulcețurile care cresc pe buze

 

Pe care eu le gust în zori de ziuă

Când mă trezesc și o zăresc pe ea

Octombrie rămâi în viața mea

Că vă iubesc pe amândouă

Deopotrivă…

Lasă un răspuns

