Simbioză

Am să te prind la pieptul meu iubitonunta-mainile-unite-pe-sfanta-evanghelie-juramant-81231

Să te pictez pe tine în culori

Pe pânza inimii ce am croit-o

Cu vânt și stropi care ne cad din nori

 

Și am să rup din mine o bucată

Acolo te voi prinde pe tine

Tu ești un leac ce mă vindeci îndată

Și  vreau să fii o parte din mine

 

Ca să te port cu mine pretutindeni

Tu să-mi fii eu, iar eu un tu pe veci

Iubita mea aceste mari întinderi

Te roagă să rămâi și să nu pleci

 

Și lângă mine să îmi fii o viață

În inima ce-mi este un altar

Și mă voi îmbrăca în flori de gheață

Iar tu în rochia de foc și jar

 

Și când va fi la vreme de săruturi

Chiar dacă e în foc să mă topesc

Cu râul meu promit nu te voi stinge

Voi învăța căldura s-o iubesc

 

Și vom tocmi o nuntă peste timpuri

În noaptea unei veri cu iarnă grea

Chiar dacă suntem două anotimpuri

Ne va unii pe veci doar dragostea

Lasă un răspuns

