Trăiesc …

Trăiesc și nu mi-e dragă moarteaa-invata-sa-traiesti-viata

Chiar dacă e în firea noastră

Îmi iubesc viața, marea-albastră

Nu vreau să-mi năruiți cetatea

 

Trăiesc dezamăgiri continuu

Când îi privesc pe cei din juru-mi

Și lacrimile de la plânsu-mi

Sunt mai amare ca pelinu’

 

Trăiesc iubirea cum se poate

Chiar și sărac și-n poticneală

Dragostea nu e ideală

Dacă n-o simți în tot și-n toate

 

Trăiesc cu tine, fără tine

Și acest joc în doi se joacă

Chiar dacă timpul nu ne-așteaptă

Există totdeauna mâine

 

Trăiesc în câmpul de la țară

În țărnă și în praf sălbatic

Iar când îmi vine vânt iernatic

Îmi aprind focul către seară

 

Trăiesc în lemnul ce se arde

Și mă topesc cu el în focuri

Iar pădurarii tocmesc docuri

Sunt o pădure care cade

 

Trăiesc  înaltul de pe creste

Trăiesc în punct, trăiesc în rimă

Iar versurile ce-o să vină

Când voi muri vor fi poveste

 

 

Lasă un răspuns

