Întrebări de azi

Ce e prin lume ?om-cu-semnul-intrebarii-380x380

De când am plecat

Mai purtați nume ?

V-ați înecat?

 

De dor și jale

De vânturi și ploi

Se mai și moare ?

Mai este noroi ?

 

Războaie purtați ?

Și pace mai e ?

V-aveți ca și frați ?

Mai bântuie ?

 

Necazuri, nevoi

Mai sunt pe pământ ?

Cum e pe la noi ?

Oamenii plâng ?

 

Că nu v-am văzut

Trecut-a vremea

Dar nu mi-am pierdut

Credința mea

 

Și după un timp

De tot pribegit

Prin alt anotimp

M-am cuibărit

 

Și uite-mă iar

La voi am ajuns

Dar totu-i amar

N-aveți răspuns

 

Și sunt nevoit

Să plec supărat

Că a mea lume

S-a terminat …

Lasă un răspuns

