Florar

Din florile ce le-am cules aseară9071688_orig

Eu ți-am trimis doar coloritul lor

E jertfa unei lumânări de ceară

Ce luminează drumul ochilor

 

Să alergăm pe el pentru vecie

Călcând pe macii pururi înroșiți

Și în această mare nebunie

Nu vom mai fi doar simpli rătăciți

 

Ne vom plimba ținându-ne de mână

Și vom zbura de vom avea aripi

Din crini eu îți voi împleti cunună

De bucurie atunci poți să țipi

 

Te voi veghea în somn să-ți fie bine

Și te voi înveli cu trandafiri

Nu voi dormi, voi sta treaz pentru tine

Și lângă inima mea să respiri

 

Atunci voi ști să mă port cu o floare

Și nu o să te rup spre a te da

Îți voi așterne lacrimi la udare

Și tot pământul din ființa mea …

Lasă un răspuns

