Ultimul rol

Te iubesc femeie cum urăsc iubireateatru_7

Printre sori și astre sunt mai omenesc

În lumina lor îmi caut împlinirea

Ca într-un spectacol ce ne e grotesc

 

Te iubesc femeie ca pumnalu-n mână

Ca un spectator la teatru de păpuși

Valurile scenei ne vor împreună

Dar lovesc sălbatic în închise uși

 

Te iubesc femeie când cortina pică

Și stârnește jocul în spatele ei

Nu vreau să te pierd pe-o mână la șeptică

Te iubesc femeie de vrei ori nu vrei

 

Te iubesc femeie uneori artistic

Nu-mi trebe’ sufleor să-mi spună ce să zic

Te iubesc femeie, jurământu-mi hristic

Eu în cinstea ta și un pocal ridic

 

Te iubesc femeie cu o nebunie

Ce mă face viu și nu mai vreau să mor

Sentimentele nu sunt o actorie

Iar iubirea nu e … un rol de actor.

Lasă un răspuns

