Noapte cu sfinți

Doamne dă-mi tăcerea nopțiinoapte-singuratate

Să pot și eu adormi

Ridică-mi povara sorții

Nu vreau ea a mă trezi

 

Doamne suflă-mi din iubirea

Lacrimilor îngerești

Să mă învelească noaptea

Picături dumnezeiești

 

Să-mi citești povești Mărite

Cu zâne și Feți Frumoși

Iar cu basme zugrăvite

Nopțile să mi le coși

 

Și trimite-mi îngeri Doamne

Să-mi legene visele

Tu veghează din icoane

Mie toate nopțile

 

Și pe David mi-l trimite

Să-mi cânte cu harpa sa

Să pot adormi în taina

Ce-o deții Măria Ta

 

Și trimite-mi pe toți sfinții

Acatist să le rostesc

Că e noaptea năzuinții

Stelele pe cer postesc

 

Iar Doamne de e furtună

Să-L trimiți pe Fiul Tău

Să îmi spună noapte bună

Să mă-nchin la chipul Său

 

Iar de vrei dragă Părinte

Poți să-L lași toată noaptea

Că eu Îți promit Preasfinte

Voi sta treaz și-L voi veghea.

Un comentariu la “Noapte cu sfinți

  1. Vieru Nicoleta Rodica spune:

    Poeziile tale imi dau o stare…aparte!
    Multumesc!

Lasă un răspuns

