Din dor de tine

Mi-e dor de dorurile meleVIDEO--13-mai-2015--Ziua-Internationala-a-DORULUI--sarbatorita-pentru-prima-data-in-Romania--Esie-de-cine-sau-de-ce-ti-e-dor-

Ce le-am închis într-un trecut

Mi-e dor de soare și de stele

Cum orbului i-e de văzut

 

Mi-e dor de dorul tău ființă

Ce l-ai lăsat când ai plecat

Dar nu mi-e dor de-o neputință

Ce-o port în sufletul pătat

 

Mi-e dor să urlu, să se-audă

Căci glasul meu e tremurat

Mi-e dor de ochiul care plânge

Și văd atâta așteptat

 

Mi-e dor de crivățul iernatic

Ce sufla liniști peste noi

Mi-e dor de zâmbetul tomnatic

Când frunzele plouau vioi

 

Mi-e dor de vârfurile crestei

Pe care le urcam în doi

Și îmi lipsesc din orizonturi

Silabele din ,,amândoi”

 

Mi-e dor de vise și-mplinire

Și nopțile când mai trăiam

Zburam în doi spre fericire

Tu respirai, eu respiram

 

Din raiul tău mi-e dor de toate

Din iadul meu nu vreau nimic

Iar purgatoriu nu mai poate

Să-mi facă dorul cât mai mic

Un comentariu la “Din dor de tine

  1. Adriana spune:

    Genială. Vă iubesc din tot sufletul. ❤ 🙂

Lasă un răspuns

