Testament părintesc

Eu Te rugam în fiecare searăcrucea_si_omul

Să îmi trimiți un semn de-acol’ de sus

Să pot vedea în bobul de la ceară

Icoana răstignitului Iisus

 

La pieptul meu s-o țin să mă păzească

Să fie scutul meu în ăst război

Că cine-o poartă, poate să răzbească

În lupta cea nedreaptă dintre noi

 

De-o voi simți pe sub cămașa moale

De inimă aproape sau de cord

Iisus va coborî ușor la vale

Fără să ceară nimănui acord

 

Mă va lăsa pe mine pentru alții

Mai suferinzi și mai săraci și goi

Și-și va pleca iertarea ca-mpărații

Și vom fi vindecați, noi, amândoi

 

Și-mpărtășiți de liniștea firească

Care domnește-n chip dumnezeiesc

Tot omul poate să se mântuiască

E testamentul nostru părintesc

 

Ce fost-a scris cu litera durerii

Pecetluit de sângele divin

Primiți-l și lăsați-l moștenire

Că după noi, mai sunt care mai vin

Lasă un răspuns

