Fructul interzis

Ți-am adus un măr de-acasămar-verde_b

De la noi de prin livezi

Să vezi cât ești de frumoasă

Tu cu ochii pururi verzi

 

Nu-l mușca să nu se strice

Ține-l dacă vrei și-un an

Când îl vei gusta va frige

Că e mărul ionatan

 

Ce-i ferit de toți dușmanii

Ce-l vânau ca să mi-l ia

În el sunt cuprinși Adamii

Evele din viața mea

 

Iar cu mărul acesta biblic

Sigur cad și în păcat

Dar aștept un soare ciclic

Și ți-l vând pe-un sărutat

 

Nu la cina vremii noastre

Ci în dimineți târzii

Când pe cer nu mai sunt astre

Și pe ulițe-s copii

 

Ți-am adus un măr iubito

Din ramuri împărătești

Iar livada-m năruit-o

Nu-l mușca, că mă rănești

Lasă un răspuns

