Predanie

…în Duminica vameșului și fariseului…Povestea Mainilor in rugaciune

 

Palmele le-adun într-un altar de slujbă

Să cuprind în ele ce e amărăciune

Gândul mi-l înalț, la Tine să ajungă

Iar inima se pleacă la o rugăciune

 

Sunt tâlhar de vise, hoț la drumul mare

Lanțurile lumii nu pot să mă cuprindă

Dar Golgota-mi pune crucea în spinare

Și-mi trimite-o Iudă care să mă vândă

 

Păcătos eu sunt, un vameș scripturistic

Ce am pășit în viață, făr’ crez am fost mereu

Dar mi-aș prinde palma în cuiul ăla hristic

Ce L-a străpuns pe Domnul, ce azi mi-e Dumnezeu

 

Și în durerea mea aș chema toți sfinții

Să îmi asculte plânsul unei spovedanii

Iar cu dezlegarea ce mi-o fac părinții

Aș tocmii o carte cu pilde și predanii

 

Seara să o citesc și să-mi plec genunchii

Să șoptesc în taină, vorbind cu Dumnezeu

Clopotul și toacă mi-ar trezi rărunchii

Doamne fă-mă vameș, nu mai vreau fariseu

 

 

 

Lasă un răspuns

