Revedere

Când Dumnezeu a plecat, nu mi-a zis să rămân   sunt-momente

Iar eu tot m-am dus, nu cu El în văzduhuri

Venit-am la voi rudenii să pot să  adun

Speranța, Credința, Iubirea din luturi

 

Împletescu-i coroană celestului Tată

Să o poarte în duminici și sărbători

Pe mine mă vând, să Îl văd încă o dată

Pe urmă de vor, să mă înece ninsori.

 

Și acum sunt un mort, dar mă bucur Părinte

Că iarăși te văd mai bătrân cu un veac

Mă pierd în privirea-ți ce cată în morminte

Îmi faci semn cu mâna la gură și eu tac

 

Te văd plâns și speriat, nu mai ești Tu cum erai

Iar pletele-ți joacă în vânt c-o angoasă

Tinereții îi dor de anii când  mai ardeai

Spune-mi ce doruri mai ai, ce te apăsă.

 

Nu vrei să-mi vorbești? Îți înțeleg supărarea

Nu vrei să mă vezi? Dacă asta ți-e vrerea

Trimite-mă în  lume găsesc eu cărarea

Văzându-mă ei vor crede … Învierea.

 

Lasă un răspuns

