Balada Moșului Nic(i)olae

 

În această seară sfântăghetuta mos nicolae
Când micuții se frământă
Făcui duș, făcui și baie
Pentru Moșul Nicolaie

Să nu fie supărat
Și pe ghete le-am spălat
Nu m-am descălțat de ele
Am vrut să le fac ,,gigele”

După-acest moment de spa
Ghetelor le-am spus pa-pa
Iute mă pusei în pat
Dar cu ghetele la cap

Și în noaptea-ntunecoasă
A intrat moșul în casă
Și mi-a lăsat un cadou
Îl admir, parcă-i tablou

Trist am fost când am văzut
Tare de tot m-a durut
Că moșul a scris pe ghete:
,,46 porți băiete ???

Păi în așa ghete-ncap
Tot ce am aici în sac
Anul asta te-am sărit
Te-am pupat că sunt grăbit.”

După așa întâmplare
Pot striga în gura mare
Că acest moș sau tataie
Nu mi-a adus ,,nic(i)olaie”

 

 

 

Lasă un răspuns

