Ne(muritor)

Puteți să mă-mbrăcați cu argint și porfirăimages

Acasă să mă duceți ca fiu risipitor

Timpanul să-mi audă vocea de la liră

În mine, știu, domnește ce este muritor

 

Nu pot să fiu eu veșnic, că veșnicia mea

E răstignită-n cuie, țintită în morminte

Acoperită este doar de vremea rea

Nu poate să vorbească, se-neacă în cuvinte

 

Degeaba în ambrozii voi îmi scăldați ispita

Vă rog să înțelegeți că veșnici n-om avea

La timpul potrivit leagăn îmi va fi cripta

Nemuritor eu sunt, doar în moartea mea.

Lasă un răspuns

