Concluzii

Astăzi m-ai luat ușor de mânădoua-maini_
Și-am fost copilul ce-mi doream să fiu
Așa sunt anii, nu vor să mai rămână
Să fiu mai tânăr și ceva mai viu

Iar dintr-un râset zugrăvit în palmă
Undrea s-a așternut neașteptat
Iubirea dintre noi nu vreau să cadă
Îngenunchez în mâna ce am sărutat.

Ascetic modul meu de invocare
A ceea ce ești tu și nu sunt eu
Trăit-am vremuri asprite-n disperare
Dar cred în tine și în Dumnezeu

Și din iconostasul mâinii tale
Înalț o rugă către El să mi te dea
Prin somn să adunăm încet petale
Croindu-ne un vis c-un el și cu o ea

Lasă un răspuns

