Lacrimi ce plâng

Mi-e frig de privirea ta ce-ngheață zăpezio-lacrima-de-iubire-3_e0b6364eadde4c

Și frica îmi cade ca frunzele-n toamnă

Desculț mijoarca o joc prin dalbe livezi

Ascunzându-mă în pieptul tău doamnă

 

Primește-mi ființa la pieptul lovit

Sub soarele tău să stea, să mai doarmă

Nu știi  ce înseamnă să fii rănit

Nu știu de ai plâns vreodată în iarnă

 

Cu mine și cerul își plânge necazul

Lacrima mea prin fulgi își cată un soț

Vrea o logodnă părăsindu-mi obrazul

Și urcă în munte să-și aleagă un moț

 

Bărbații de munte nu știu ce e plânsul

Doar fruntea în vară le plânge-n sudori

Lacrima mea logodită-i cu dânsul

Văzut-a că sus nu sunt veri și surori

 

Târziu e acum să vrei către casă

Degeaba te-afunzi în canoane și rugi

Divinului Tată nu știu de-i mai pasă

Lacrimă e timpul să-nveți și să plângi.

Lasă un răspuns

