Înșelat

Nu credeam c-o să cunosc vreodatăMeditationsillouette

Voce ca o liră din simfonii cerești

Viața mă surprinde c-o listă de erată

Iertându-mi tot …păcate pământești

 

M-am înșelat c-am renegat iubirea

Străin lucru de ani și de gândul meu

Am renăscut și am uitat pălirea

Ce sfâșia-n bucăți sufletul meu

 

Venit-ai tu un înger printre astre

Să-nvii ce-i mort în mine, putrezit

Floare fără nume capturat-n glastre

Mărgăritar de preț, de nimenea păzit

 

Eu te-aș fura să mi te duc departe

Dar nu sunt hoț și nu știu a fura

În vara asta când mere vor fi coapte

Nu știu din care mă voi înfrupta

 

Dar până-atunci te las să stai în soare

Spre a te coace-n raza astrului ceresc

Și-ți voi trimite mâine o scrisoarea

În care vei citi că-s viu și te iubesc.

2 comentarii la “Înșelat

  1. Superbe versuri. Felicitări !

  2. Diana spune:

    mi-au dat lacrimile…. te pup, om frumos si talentat!

Lasă un răspuns

