Lasă-mi

Lasă-mi mie dorul tău tău28bfexw

Sub o umbră de castani

Să-l păzească Dumnezeu

Să-l ferească de dușmani

 

Lasă-mi mie vocea ta

S-o aud când mă mai doare

Capul, fruntea, inima

Să-mi aline-o supărare

 

Lasă-mi mie chipul tău

Prins în ramă și în cuie

Cum fu’ prins și Dumnezeu

Ca să-l văd cum altul nu e

 

Lasă-mi mie ochii tăi

Să mă vadă doar pe mine

Stând ascuns printre odăi

Așteptându-te pe tine

 

Lasă-mi mie tot ce vrei

Să te simt mult mai aproape

Iar de vrei apoi să-mi iei

Lasă-mă-n singurătate.

 

 

Lasă un răspuns

