Eu nu-ți spun

Eu nu-ți spun te iubesc doar o zi într-un an                     te iubesc (10)

Când soarele s-ascunde și zăpada uită să cadă

Nu-ți spun te iubesc gratuit ori pe vreun ban

Eu nu-ți spun te iubesc la comandă.

 

Eu nu-ți spun te iubesc, jurământ pe o viață

Cuprins în Biblii  propovăduind iubirea

Eu îți spun te iubesc decât cu o față

Ce îți vede de-a pururi înflorirea .

 

Eu nu-ți spun te iubesc, și n-am nicio scuză

Că nimeni nu-mi cerne amorul în toamnă

Eu nu-ți spun te iubesc, chiar de m-acuză

Eu nu-ți spun te iubesc doar într-o zi doamnă…

Lasă un răspuns

