Scrisoare fără destinatar

Image

Iubita mea,

Îmbrăcată-n caldă rază

Soarelui ce-i fiert în vin și scorțisoară

Dorul pentru tine sper să nu mă arză

Că te-aștept de-a pururi în fiecare seară.

 

Uit că ești plecată și nu te poți întoarce

Uit uitarea care îmi macină trăirea

Ceasul din perete încă o oră bate

Dar aștept să-ți bată iarăși revenirea.

 

Dă-mi un semn că-ți bate încă răsuflarea

Sau trimite-mi vorbă prin păsări de noapte

Și-un sărut în valuri ce îl poartă marea

Ori printr-un poștaș să-mi trimiți o carte.

 

De nu ai cerneală trimite alba coală

Adresa mi-i aceiași, veche și prăfuită

Casa învelită cu carton și smoală

Cu poartă de fier de doruri ruginită.

 

Și în loc de nume, poți  lipi o poză

Aici la mine-acasă cu toții mă cunosc

Și cunosc că viața nu mi-i așa de roză

Că astăzi mai trăiesc, cu ce odată-am fost.

 

Încă visez la tine, la jocul din căpițe

La sărutul tău, când dulce, când amar

La vinul ce-am băut din nobilele vițe

Dar aștept scrisoarea fără destinatar.

Lasă un răspuns

