Vere… o bere…la minorul

Eu trăiesc în RomâniaImage

Unde mai există rege

Guvernează doar prostia

Pentru cei ce cred în lege.

Dar cu toate ăstea frate

Să vă spun ce s-a-ntâmplat

Că-ți vine să cazi pe spate

Să-i zici nu-i adevărat

Într-o seară zbuciumată

Cum la noi îs toate vere

N-am soție, dar amantă

Care se numește BERE

Poți s-o iei de unde vrei

Că așa dorește statul

Și-o plătești cu câțiva lei

Numai să ai majoratul.

Dar la noi fiind tupeul

Care te pune pe jar

Am făcut ca și evreul

Și-am intrat și eu în bar

M-așezai frumos la masă

Lângă mine un vatman

Și  c-o voce glorioasă

Am strigat după barman

A venit săracul vere

Și cu-n ifos de om fin:

-Te rog să-mi aduce o bere.

– Prezentați un buletin?

Indignat de întâmplare

Și în inimioară trist

– Cum se poate frățioare

Ești barman sau polițist?

Și s-a pus pe explicat

De-mi băgă capul în nori

Că aleși au votat

Nu dăm bere la minori.

Dacă asta legea zice

Trebuie respectată vere

Dar sperăm ca să abdice

Să bea și minorul bere.

P.S. Când aveam șapteșpe ani

Și n-aveam măcar un pol

Închinam pentru dușmani

Și o bere făr’ alcool.

Lasă un răspuns

