Pluton…foc.

Duceți-mă sub ruine de ziduriImage

Și aruncați puhoaie de gloanțe

Și-n iernile răscolite de friguri

Înveliți-mă cu niște broboanțe

 

Turnați plumb în oasele mele

Să-nece tot cu iarna cea grea

 Să curgă sângele prin cișmele

Înroșind setea ce-mi cere a bea.

 

Veniți cu găleți să culegeți fierbinte

Sângele-mi fiert cu lemne de fag

Să stropiți cu el peste morminte

Un glonț îi destul, nu știu ca să trag

 

Nu știu, nu pot și-mi lipsește curajul

Botezului morții îi trebuie naș

Și când cristelnița cufundă umanul

Retoric mă întreb de sunt sinucigaș

 

Și când moașa cea neagră trage oblonul

Cu scutec de fiare te prinde în joc

De comanda ei ascultă plutonul:

-Drepți…ochiți…ș-apoi foc.

 

Lasă un răspuns

