…nebun

Îți adie-n păr un vânt de primăvarăChess_bishop

Parfum de tei sălbatic, simt la tine-n păr

De vei rămâne voi renega și-o vară

Te-aș căuta iubito în fiecare  măr.

 

Iar basmul ce narează fată despre  tine

L-aș reciti o viață și-n orișicare ceas

Când ești acuma alăturea de mine

Te deschid, citesc și nu pot să te  las.

 

Mă pierd ca un copil care își cată mama

Și plâng ca păcătosul ce pururi se căiește

Nu pot să înțeleg și nu îmi mai dau seama

Ce vânt pe tine doamnă oare te călește

 

Și purtat pe aripi de angelici chipuri

Vin la tine chip și nu știu ce să-ți cer

Ne despart pe noi zeci de mii de ziduri

Nu știu de ești un om, sau oare ești înger

 

Și incert mă culc și sunt  cuprins de vise

Iar în somnul greu toate mi s-adun

Mă veghezi mereu de sus din paradise

Tu angelic chip, eu la șah… nebun

Un comentariu la “…nebun

  1. Diana spune:

    Superb! Nu am cuvinte……..

Lasă un răspuns

