Uman…alterat

Azi mi-am dat seama ce-i omulumbra-om

Uni-s buni  alții gunoaie mocninde

Iar în moartea lor înrudită cu somnul

Tot ar fi o Iudă care te-ar vinde.

 

Nu privesc ochii care mă-nșeală

Alerg pururi orb cu tropot de cerb

Nu am lumină, dar nu fac greșeală

Pe omul nostru de azi nu-l mai cred.

 

Tăiați-mă tot, îs aruncat către haite

Săturați-vă voi flămânzii de cârme

Că tot hoitul are parte de moarte

Și-un mormânt pe care alții să-l râme.

 

Puteți să-mi tăiați o oră din viață

Roșul cernelii se-neacă-n  uman

Nu confundați, eu nu sunt paiață

Și nu mă închin în veci la tiran.

 

Sătul de ifos de madonă-njugată

Ființa mi-o înham să tragă la plug

În istorii va fi, iar consemnată

O sclavă nu-i arsă de lemnul de rug.

 

Aș vrea ca să cred iarăși în voi

În frumosul uman, ruda țărânii

Iar de rămâneți  la prag de gunoi

Vă blestemă pân’ și păgânii.

Lasă un răspuns

