Fă-mă…

Fă-mă stâncă să nu știu ce-i durereaImage

Bătaia ploii să nu o uit pe veci

Dar în fiecare an să trăiesc învierea

Năltându-mă pe lacrimile reci.

 

Fă-mă stâncă să nu știu ce-i iubirea

Îmbrățișării ca să-i fiu străin

Să mă scufund asemeni ca pieirea

Icoanei tale să nu mă mai închin.

 

Fă-mă stâncă să nu simt mângâierea

Nimeni să nu mă mai cuprindă

Să nu cunosc în veci ce este înfierea

Să fiu cântat la fel ca o colindă.

 

Fă-mă stâncă să știu ce este marea

Doina s-o ascult în murmur de caval

Privirea mea să cuprindă toată zarea

Să mă lovească valuri, după val.

 

Fă-mă stâncă să știu ce-i adierea

Vântul de toamnă sper să mă usuce

Blestemat acuma-s cu tăcerea

Să stau în loc, să n-am unde ma duce.

Lasă un răspuns

