Dor de femeie

Râurile seacă de dorul tău femeie                                          Image

Pașii mei uscați nu calcă, dar mai cată

Lui Homer îi dor să scrie-o Odisee

Dar lipsesc eroi ce erau odată.

 

Frunzele-ți îmbracă exilul risipirii

Nu-și găsesc candoarea, parfumul de zeiță

Tu îmi ești străină vorbirii și privirii

Vreau să mă îmbăt din nobila ta viță.

 

Și mi-e dor femeie, și dorul nu m-alină

Umbra ta mă poartă spre a mă renește

Tu îmi ești luceafăr lumină din lumină

Luminează-mi viața spre a te cunoaște.

 

Dar mi-e dor femeie de tine și de toate

Rătăcesc, te caut sunt veșnic călător

Ziua nu mai dorm, dar te cat’ în noapte

Vino mai aproape că nu mai pot să zbor.

 

Dar în cuibul meu icoana mi te-arată

Amintiri stau strajă fixate în albume

Dorul pentru tine să știi ca nu ma iartă

Departe ești femeie, aproape-n rugăciune.

Un comentariu la “Dor de femeie

  1. Aurora spune:

    De ce esti trist si mai ales singur,profesore?Nu ar trebui.Esti tanar,ai un har pe care nu-l au multi.Ar trebui sa te bucuri din plin de viata.Cand mai intru pe blogul tau sa citesc poezii care sa emane numai fericire.

Lasă un răspuns

