Singur în iarnă

Sunt singur, sub bolți de zăpezi                                                                  

Și sănii îmi urcă durerea la tâmple

Vânez lacrimi coapte-n livezi

Golul firesc cu durere se umple.

 

Sunt singur, ș-aștept ninsoarea să vină

Negru-ntinării să-l albească aș vrea

Iar întunericul să-mi fie lumină

Să ningă săgeți în inima mea.

 

Sunt singur, crivățul lovește năprasnic

Îngheață plânsul mocnit de un veac

Și voi  mă sărbătoriți onomastic

Singurătatea mea, e bucurie-n opac.

 

Sunt singur, uitat, lăsat doar al iernii

Ce-mi vizitează esența de lut

Clepsidrele curg spre vecernii

Războaie aș vrea. Cu cine să lupt ?

 

Sunt singur, între prăpăstii de bolți

Aruncați funii de spini să mă-nalț către voi

Mă vând eu, să plătesc robilor zloți

Nemulțumiți de sunteți, dați-mi drumu-napoi.

Un comentariu la “Singur în iarnă

  1. andreiad spune:

    ai niste poezii minunate aici, ma bucur ca ne-am cunoscut…

Lasă un răspuns

