Vis în tăcere

 

În odaie parfumul toamnei nu pătrunde

Dar simt dulceața fagului de miere

Nici foșnetul de ram acum nu se-aude

Privindu-ne în doi, restul ni-i tăcere.

Fotoliile asprite de șederea mută

Ne-nalță duhul pe nori cei de sus

Tăcerea și cu visul prind de se sărută

Mă cauți să-mi vorbești, și eu acuma-s dus.

 

Plecat-am doamnă de-a pururi învrăjbită

Deșertul de tăcere ca să-l străbat aș vrea

Dar îmi apari pe cruce ca o răstignită

Să te cobor de-acolo nu știu de voi putea.

 

Purtat de amintirile nopților asude

Mă plimb în visu-ți amurgit de dor

Tu taci, eu tac, nimic nu se aude

Și vin să ne trezească aripi de cocor.

 

 

Lasă un răspuns

