Fumez…

Fumez toamne amurgite de jar

Așteptând să plângă iarăși plopii

Doinele doinesc acum calvar

Iar lacrima se leagă ca snopii

 

Fumez vise prinse-n coloane

Zidit de vânt aștept adiere

Privesc către ceruri la Tine Doamne

Și nu mă așteptă nicio-nviere.

 

Fumez omul și fumul mă-neacă

Încerc să-l iubesc și nu se poate

Ochii mei nu știu de mai seacă

Dar mai e până la noapte

 

Fumez abur de vară toridă

Și mă usuc ca o cârpă

Mormântul mi-l sap în tindă

Că moartea așteaptă încă

 

Fumez inima-mi topită de lună

Ce nu mai bate, ci pururea zbiară

Dar se trezește în zumzet de strună

Vă rog să-i aprindeți și ei o țigară.

2 comentarii la “Fumez…

  1. Mihaela spune:

    Felicitatri Catalin!

  2. Mulțumesc! Mihaela.

Lasă un răspuns

