De ce?

Mi-am pus acesta intrebare De ce ???  mi-am facut  blog? Raspunsul mi-a fost dat de niste amici ai mei care cunosc faptul ca in momentele mele de liniste mai si scriu. Scrisul meu tine de rima, ritm, etc. Intr-un cuvant poezie. Iar pentru a incepe cu dreptul, sa dau curs la cateva versuri, mai bine zis sa mentionez raspunsul la intrebare in rima:

Toti mi-au spus ca sunt olog

Daca nu imi fac un blog

Uite ca i-am ascultat

Pe word press eu sunt ,,log- at”.

Si e doar inceputul…

2 comentarii la “De ce?

  1. Bun venit în blogosferă! 🙂

  2. Nicodim spune:

    Felicitari ! Daca ai ceva de impartasit fa-o cu incredere !

Lasă un răspuns

